här är jag.

men vem är nu jag? jo det kan jag försöka att svara på. jag måste säga att jag ibland är ganska stolt över att vara mej själv. 24 år och mamma till min underbara lilla prins, min son, som nu är 2,5 år stor. jobbar på timme på världens roligaste jobb, sms-tokig, för snäll, söt. längtar efter kärlek, kramar, pengar och ett hus. vill helst vinna några miljoner på det där förbannade lotto eller utbilda mej till något som gör att jag kan börja tjäna riktiga pengar och köpa mej ett rött hus med vita knutar ute på landet där jag ska bo med grabben. helst för alltid. har flyttat 15 gånger (!) och tänkte väl försöka att inte göra det någon mer gång efter nästa gång. går på timme gör jag just för att jag inte har något utbildning. sms-tokig har jag varit sen de uppfann det hela och jag älskar att skicka lika mycket som att få. med för snäll menar jag att jag är för snäll mot de som inte egentligen förtjänar det utan mest det motsatta men har alldeles för svårt för att vara elak för att det ska fungera så. söt är lika med sötare än socker. punkt. ingen har fått mej att må så bra som min prins gör. han är allra bäst och kommer alltid att komma före allt annat. det var viktigt fakta, så skriv upp det för det är värt att komma ihåg.

det var nog allt för den här gången. lovar att komma tillbaka.


Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits