7e april.

(ja, grattis Anna men det har redan varit, ville bara upplysa om det :P)

Tycker inte om att det är tomt i min blogg den 7april. Jag skrev ingenting den dagen, ingenting på hela dagen. Det är ju helt sjukt. Vad gjorde jag då den dagen då? Det kan man undra. Minns att jag var ut då, visst var jag väl? Asg. Försöka lura mej själv att jag kan minnas, det är dumt. Då kan man nästan hamna i en sits att man ljuger. Och det vill jag inte!, jag tycker inte om att ljuga men det känns ganska bra att ha en liten hemlis ibland.

Fick en fråga en gång om det var pinsamt att tycka Marie Lindbergs - Tryin' to recall är bra. Men jag tycker inte det är pinsamt. Det kanske var ett skämt, vad vet jag. Men jag också fuckin' love den. Jupp jupp.


How did you get under her skin
When she knew all the time
Where it would lead to
You knew that you would win
But I don't know if you wanted to


Så säger ni;
Postat av: Blue

Jaaadu det ser hemskt illa ut. En hel dag som är oskriven och aldrig kommer igen... hahaha *ler*


Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits