80talister.

Hur kommer det sej att det är sån skillnad på folk och folk som alla är födda på 80talet?..
Jag är född '82. Syrran är född '88. Jag brukar säga till syrran att jag önskar att jag var född samtidigt som henne, hihi. Men va fasiken! De har ju så mycket roligare än vad vi nånsin har haft. Kan inte förstå varför det har blivit så.
Och för att inte tala om karlarna som är födda runt '82. Ska de vara roliga dem? På vilket vis, menar ni?

Satt och pratade med en väldigt vis kvinna igår på msn ;) och vi pratade om yngre killar, varför de oftast är mer intressanta. Så här lät det på ett ungefär;

fröken roos ~ säger:
usch ja.. men jag tror fan de som är födda senare på 80talet är mer förståndiga än de i vår ålder

Hon:

ja visst är de!!

fröken roos ~ säger:
de har roligare.. och då blir man ju gladare.

fröken roos ~ säger:
förstår inte varför just vi blivit så tråkiga  :P


(det är nu den här underbara sanningen kommer)


Hon;
nej vi är inte tråkiga!! det är de runt omkring oss som får oss att verka tråkiga!!



Så säger ni;
Postat av: Angelica

Fy sjutton vilken vis kvinna!!! Ha ha ha...=)

2007-04-24 @ 12:05:49
Postat av: Roooooos

Hahaha! Jasså du håller med mej om det :D

Postat av: jenny

Sä jävla rätt.. dom runt okring oss....

2007-04-25 @ 21:14:42
URL: http://jenneziz.blogg.se

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits