ässämäss.

Och hur ofta händer att man vaknar på natten utav att man får ett sms? Jag älskar sms, är helt galen i dem. Tycker oftast det är trevligare att få än ett samtal. Vad tycker du? Jag skickar 800-1100 mess i månaden, brukar tänka som så att det är en jävla tur att jag skickar gratis. Haha. Kommer efter en stund på mej själv, då jag ser logiken i det hela. Skickar man inte gratis så drar man automatiskt ner på antalet. I think.

Åh, jag tänkte. Tänkte, att.. Klockan är tio i tio nu. Var det inte halv tio?
Ibland får man konstiga meddelanden, men fy satan vad glad man blir av vissa.
En del kan jag leva på i fler veckor!.. Jag får nog fortsatt konstatera att jag är galen.

Så säger ni;
Postat av: EMMA

Jag är likadan, skickar hellre ett sms än ringer. :)


Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits