barnvaktande.

Hade syrran å hennes kille till barnvakt igår eftersom att jag jobbade halv åtta till fyra. Jättebussigt av dem att ställa upp :) Vicce gillar de båda och han gillar att vara hos morfar, ingela & dennis. Kanon, har sådan jäkla tur som har dem. MEN.. Ehum.. Jag tyckte jag förklarade för syrran att Vicce lär sova middag runt lunch eller inte alls. Jag tyckte att hon svarade att de fixar det och jag tyckte det var väldigt irriterande med hans vila mellan halv fyra och tjugo i fem.. Enligt mej = inte vid lunch :P Blev en skitskoj kväll igår. Häh. Vicce tvärpigg, överaktiv vid nio och vill inte sova. Somnar halv elva. Vaknar ett och vill gå upp och äta frukost, lyckas få honom att somna om igen. Vaknar tjugo i tre och vill gå upp och äta frukost, lyckas inte få honom att somna om igen. Jippiiiie yeeeah. "Ja men han var helt slut" svarade min kära farsan baloo. Sure, det tror jag alldeles säkert.. Han brukar ju vila vid elva - tolv!

Asg. Nåja. Nu blev det som var blev och vi överlever men det blir jobbigt :) Jobbigt när han vilar så sent eftersom att en annan också är beroende av sömn på natten. Ser framåt och hoppas att hiphop'arn här brevid somnar tidigt ikväll istället!.. Jag ska smygfilma honom när han dansar like Byz och ni ska få se. Se att min skrutt är den mest coola av de coola!! Pussen


Så säger ni;
Postat av: Jenny

God morgon Piersing... jag hade hål i tungan. och stav iden. sen hade jag hål i läppen och ring i den.
Hm karusell... jag tycker dom mesta e ap roliga. jag älskar reaktionen i magen... men jag kan tycka att det kan bli tråkigt att ha med ungar... fast man kan åka fler ggr..


Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits