fyy. men det luktar än :D

Det luktar fortfarande. Lovely. Eller är det önsketänkande dofter? Det pirrar härligt i min mage. Jag var så nervös att jag skakade. Jisses. Asg.. Undrar hur folk gör för att lägga upp filmer från youtube här. Jag förstår inte det, måste försöka klura.. för det är roligt :D Jag har ju hittat den bästa av de alla! Nu börjar jag snart att jobba... Och sen ser jag fram emot framtiden... Hoppas allt blir bra. Klart det blir! Jippie Yeeaah :D Kyss!

Så säger ni;
Postat av: Blue

Jo serru nu ska Blue lära dig nåt nytt. Hahaha

När du tittar på en film så finns det en kod på sidan om som det står embed vid. Den koden kopierar du och klistrar in i html-rutan. Klicka på uppdatera och sen... voila.


Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits