gooodmooorning, sweeeden!..

Mjaha. Nog för att det var en timme sen jag vaknade men fasiken, är pigg som fan idag. Skönt det! Jag satt nyss och tittade på en dejtingsida för en kompis sa att hennes X lagt ut sej där. Var tvungen att kika vad han skulle ha för sorts annons, haha. Hittade tyvärr inte på honom men det fanns andra man kände igen istället å herrejösses, säger jag om det. Det finns en människa i denna värld som gör mej förbannad bara jag tänker på honom. Det är den mest falska å dumma människa jag nånsin träffat  - utan att överdriva. Å fy fan, där fanns han. Stackars tjejer, om det nu finns några som ens skulle kika åt hans håll två gånger. Haha. Ibland är jag så elak som skrattar åt folk. Men just den där.. skulle ni träffa honom och tänka på vad jag berättat så skulle ni definitivt tycka samma sak.


Usch, tvi och blä, tänker jag om honom.
Undrar hur många som tänker så om mej? :O Hemska tanke!

Så säger ni;
Postat av: Malin

Hmmm men inte får du flytta heller.... blir alldeles föööör långt att pendla till jobbet då ju.
*asg* för nog vore det bra tråkigt om du sluta jobba hos oss.
Grattis iaf till att se skulderna få vingar och flyga sin kos.

2007-04-10 @ 13:17:33

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits