himmel eller helvete?.. :P

Ja, jag stal rubriken från en blogg men jag undrar. Hur är det på hotellet? När man är 18, 19 och 20 så kanske man har skoj där. Men när man börjar närma sej den otäcka åldern 25... Jag är lastgammal wtf! "Jaha, där borta är syrrans polare och titta där, där står brorsans" Men mina då? Nej jag börjar nog bli lite patetisk. Asg, känns som om jag skrivit det förut. Som jag sagt till syrran; önskar fan att jag var född -88 istället för -82. Tänk så mkt roligare de har! Faen.. Avundsjuk, jag är så avundsjuuuuk.. Men men! Det var skoj ändå igår. Klockan 02:29. Eller nåt. Men det där "vi hörs imorgon eller nåt"  har jag as i said hört förut :P Allting lät så bra, som jag fick höra. Tills logiken i mej vann. IGEN. Förbannat!..

Jag är så förbannat less på att vara logisk. Jag är fan överlogisk. Borde finnas en sjukdom som heter så för livet så vore så jävla lättare om jag bara kunde sluta med det. Sluta vara logisk! Fuck logiken.

Så säger ni;
Postat av: Blue

Hmmm

Känner igen det där med att vara gammal (men inte äldst). Om man kollar noga brukar man kunna hitta nån patetisk stackare som faktiskt är Ä L D R E!!

Hahaha fast de är svårhittade.

Postat av: Roooooos

asg!! patetisk stackare var det!

2007-04-08 @ 12:28:00
URL: http://msroos.blogg.se
Postat av: Blue

Hahaha ja inte du alltså. Det kan jag aaaaldrig tro *ler*

2007-04-08 @ 14:02:04
URL: http://himmelellerhelvete.blogg.se
Postat av: Jenny

mm haha ja överlogisk. vi startar en klubb.

2007-04-13 @ 22:56:15

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits