husrannsakan.

Jag undrar en sak, satt nyss och läste på expressens hemsida om valborg och festandet som är i Uppsala idag. Det står att det är extra mycket poliser ute och så, vilket givetvis är bra eftersom att det kan lugna ner stämningen lite, ja den mindre bra stämningen alltså. Men det här med att de rotar i väskor och liknande, får de det? Någon har sagt mej att de behöver en husrannsakansordet för att få göra det. Någon som vet hur det ligger till? Minns en gång i Avesta för lääängesen, jag var väl fjorton, femton år kankse :P Vi var ett gäng polare som var där för att festa och jag stod med en öl i handen varpå en polis kommer fram och häller ut den för mej. Men. De rörde inte min väska. ... Varför har jag en känsla av att de inte får det? Eller får och får. Det är väl djur på Gotland iofs. Anyone?..


Jag har feber idag, dont know why. Vet inte om den är kvar heller, känner mej piggare men man blir ju svettig så fort man rör på baken.. Har nyss gjort pannkaka och vi har ätit. Skulle till att hyra en film med Vicce här, en hockeyfilm (surprise! ingen som trodde det va?) och när jag höll på att trycka in alla uppgifter så somnar han sittandes bredvid mej. Helt otroligt att han kan somna bara så där :) sötnosen min :)  Imorgon åker han till sin pappa igen, för då ska jag jobba. Och eftersom att han redan är där så får han sova där då och jag och L.F. drar på späddvejj och myyyser! Härligt! Nån som vill med eller? :) Hör av er i så fall! 


Pyss 

Så säger ni;
Postat av: Malin

Haha kanske skulle haka....
Tänkte säga nåt som börjar på v och slutar på ***m men jag låter nog bli.
Tjingeling...

2007-04-30 @ 16:11:32
Postat av: Blue

Hmmm hur skulle du kunnat smitta mig... var ju år och dar sen jag hade träffs med dig.

Skulle vara via bloggen då. Haha


Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits