i like it rosa.

Vi har fyndat många rosa grejer idag, jag å Linda. Var till Borlänge en sväng, jösses vad affärer de har där :O Och det bara 15min längre tid än att åka till Västerås. Nu bojkottar vi Vås i fortsättningen och siktar mot Borlänge!

Hittade massor med kläder, tre par byxor, två par linnen och en huvtröja. Tre par örhängen, ett hårband, en rosa diskborste, en rosa kakburk, en ful tandborsthållare till Vicce, halkskydd i form av dö'skallar till badkaret och sist men inte minst; en kompisspermie. En knallrosa sådan. Jag och Linda fick en varsin, egentligen halsband men vi gjorde om dem till mobilsmycken. Så jävla ful grej. Asg. Men rolig är den :P ...
Åkte på späddvej en vända, var så jävla kallt och blåsigt så vi drog  vidare till Avesta men vi fick iaf njuta lite av det där fina ljudet! Det är sexiga ljudet och den härliga doften. Yummie. I Avesta inhandlade jag en rutchbana till Vicce och en mugg till mej själv. Det står att jag är varm, underbar, smakfull och söt i den, precis vad jag behöver! Peptalk! Hihi.  Innan hemfärden blev det pizza på Amercian Take Away eller vad det du heter :P Nå pizzaställe i Avesta iaf, där de har sjukt goda pizzor och lillRoosa väljer att äta kebabtallrik. Jupp jupp.


Nu ska Fröken Fagerström här bredvid, och jag, hyra en film.

Pusspusspusspusspusspusspusspuss. Eller så.

Så säger ni;
Postat av: Blue

Jag lever.... iaf. hahaha

Fan vad du shoppar... ha det gott så hörs vi.


Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits