KICK! Jag får en kick!

Av att se videon om Leksand. Så jävla skön. Men.. asg.. måste vara Hjalle och Heavy som sjunger..
Minns ni dem? 


Tja la la la la la la, vi kommer ifrån Dalarna.. *sjunger*

Ibland känner jag mej som 14 igen och nu är en sån stund. Så jädrans härligt. Man måste få flamsa till det lite ibland. Finns det nå värre än torrbollar?
"Näe, jag har slutat gå på tivoli - har vuxit ifrån det" Vuxit ifrån? Är du över 2meter lång och får inte plats i karusellerna eller törs du bara inte erkänna att skratta i en karusell så att man får träningsvärk i magen är bland det roligaste som finns?  


PUSS!!

Så säger ni;
Postat av: Malin

NUUUUUU fick jag se att du skrivit om hur det är att känna sig som 14.
EXAKT, och då menar jag exakt så känner jag mig också många gånger

2007-04-13 @ 23:42:43

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits