lillgrodan.

Prinsen och jag sitter och tittar på Mowgli nu, superbra film. Djungelboken - för de allra minsta, den versionen diggar jag verkligen. Jättebra dubbat på svenska, asg. Men allvarligt, den är bra. Vicce älskar den :)

Om det kunde sluta att blåsa idag så vore jag väldigt tacksam, vill inte ha mkt pollen i luften, det är jobbigt idag ändå. Med pollen även utan storm, menar jag. Fan vad virrig jag gått och blivit de sista dagarna! Detta är inte bra, alltså. Jag som ska jobba hela helgen :O Det är fint när man glömmer både det ena och det tredje med pensionärerna, tur att man jobbar två å två. Hihi. Får hoppas att kollegan är mindre virrig, skulle motsatsen visa sej så ligger allt hopp på praktikanten. Haha. Muha. Hihi. Hähä. Hoho.By the way.. vicce har varit täppt i näsan i 1½ vecka nu.. Utan feber.. Första förkylningen utan feber, vill inte tänka tanken på allergi. SKIT om det skulle visa sej vara så. Det enda positiva med det är väl att det kan växa bort om han får det nu.


Haha, bror min är ju med i reklamen as i said before. Och Byz har gjort videos till några låtar. Jag å Vicce brukar titta på Byz videos och han säger; robin!" om honom. Hihi. (Jag ska komma till saken, lugn!) När vi var hos morsan en vända och jag, Vicce, morsan & Robin satt vid bordet i köket och pratade. Frågade Vicce "vem är det som sjunger på teve då?"  "Rooobin" svarade han. "Näe, sa jag, vem är det?" "Freeedrik," blev det andra gången. Morsan säger; Nej det är ju mormor som sjunger på teven!" Vicce tittar på mormor, lägger huvudet på sned och svarar;
mmm, seeekert!".
HAHA. Jag säger, det funkar! Det är stabilt, stabilt som fan.

Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits