lustigt liv.

Var på värsta festen,
med coola gänget och resten.
Fick en armbåge i sidan, polar'n sa; titta!"
Vilken vacker tjej "skulle inte vara fel med lite..."

...mer öl på det här, så vi gick till baren,
fick påfyllt och nån fråga "ha'ru redan en?"
Någon gick ner, ställde sej på knä och huk,
denna människa människa trodde att jag ville ha...

...en drink, men det var för sent.
Börjar känna mej lite hjulbent,
dags att knata hemåt sa jag till snyggingen med sexig röst,
han sträckte sej fram för att ta på mitt...

...hår, frågade om jag skulle ha så där blekt.
Var väl bättre om han någon annanstans hade smekt.
Iaf känner man väl så när man är full,
vill inte alla på fyllan ha sej ett...

...två, tre dags att åka hem, klockan blev mycke',
hittade äntligen en som för mej fattade tycke.
Hade sex, somnade, vaknade - vad är det  för fån?
Har jag låtit denna människa ta mej...

...hem efter krogen en sen natt,
nånting lär vara fel, jag måste ha fått fnatt
Så här går det när man uttråkad är på kvällen.
En månad sen var det, borde jag ringa och berätta
att jag är på...

...för en vända till?
Detta har inte hänt, ta det lugnt - chill!!
Var inte full, hade inte ågren, var inte alls på det viset.
Det enda som var, var förstås det dyra timpriset!...


Haha. Nu skojade jag igen. Sånt kostar ju inget.
Iaf inte i min värld. Kanske längtan då, men annars.. näe.
Hmm. Jag hade lite tråkigt bara. Asg.
Borde nog gå och sova istället för att sitta här och
knåpa ihop knepiga grejer. Right? Goodnight!...


Så säger ni;
Postat av: Mmmmm

Va' klurig du är...

2007-04-17 @ 23:35:17

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits