me like puma.

Ja, märket. Inte Jonny Puma. Eller .. det beror ju på vem vi pratar om då. Asg. Ska alltid snurra in mej själv i nåt som jag inte vet nåt om :P .. Typiskt mej!

Nåja, när vi kom hem så var granntjejen ute och lekte. Vicce loves her. Så vi blev ute en stund till.. En hel dag utomhus hör i vanliga  fall inte till mitt liv men fan så skönt det är. Måste skärpa mej med det. Om jag bara hade ett hus med en gård!.. En stooor trädgård. Då hade inte alla jädrans mygg å getingar och jävelskap varit så tätt inpå. Tur att vi får hålla till på mammas bakgård. Vi har hoppat studsmatta där idag, blir ju alldeles yr av det! Har det med min braiga kondis att göra eller är det gungandet? Gissar på en blandning. Lirade pingis också. Först med Vicce, sen en gång mot Fredrik som vann med 21-5. Hahaha. Wtf. Jag fick storstryk. Skyller på vinden - för det blåste faktiskt hårt!.. Sen lirade jag mot Robin, han vann han å. Med 24-20. Blev lite märkligt resultat där. Vi spelade matchboll vid 21-20 sen glömde vi liksom av oss och han lyckades få in någon poäng till. Nåja. Det blåste till deras fördel!! Nästa gång ska jag tvinga dem att byta sida med mej. Punkt. (måste skylla på nåt ju)


Psst, Annica. Storleken blev 27 på dojorna men med endast en cm till godo, hade blivit två cm på 28orna. Knepigt att ligga mitt emellan.


                   

Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits