nästa gång..

..kan inte den bara ta och komma nu? Nu sa jag! .. Näe, aldrig kan det lyssnas på mej. Suck. NU!
Jag längtar, tänker, drömmer. Längtar, tänker, drömmer. Längtar, tänker, drömmer. Längtar, tänker, drömmer. Längtar, tänker, drömmer. Längtar, tänker, drömmer. Längtar, tänker, drömmer. Längtar, tänker, drömmer. Längtar, tänker, drömmer. Längtar, tänker, drömmer. Längtar, tänker, drömmer. Längtar, tänker, drömmer. Längtar, tänker, drömmer. Längtar, tänker, drömmer. Längtar, tänker, drömmer. Längtar, tänker, drömmer. Längtar, tänker, drömmer. ............................................................

Jag längtar. Jag tänker. Jag drömmer.
Längtar efter.
Tänker på.
Drömmer om.

Tur att man inte kan bli nåt man redan är, för då hade gått och blivit knasig idag.
Och det vill vi ju inte.


Så säger ni;
Postat av: Blue

Knasboll du är....

Närå.... det blir nog bra ska du se


Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits