shake that ass.

Har varit och skakat rumpan idag. Ja, på jobbet. Eller inte?..
Mitt i denna totalt meningslösa vardag som jag mer eller mindre lever i så ser jag en glimt då och då, när prinskorven kramas, pussas och säger; älskar dej, mamma."

Sitter här och tittar på honom nu, när han är målvakt och håller klubban i höger hand och handsken i vänster. Qutiepie. Han är så söt. Till och med när han säger att hans kille ska skjuta på honom nu när han står i mål :O



don't
know why i can't locate this feeling that i would rather be with you
                                                                                                        - it makes no sense.


På onsdag. Då tänker jag åka på kärringbingo. Jag tänker åka dit, pricka i rätt nummer och skratta med faster. Det behöver man ibland. (fint, nu sitter victor uppe på mina axlar och han klättrade dit - tur att jag inte hade ont i nacken innan. Asg.. nu lade han ett kudde på mitt huvud och sa att jag var en söt liten tomte :D)


Nu är det två månader kvar tills jag fyller 25, vet inte hur jag ska hantera det riktigt. (jösses vad ont jag har i axlarna nu, 19 kg prins är tungt för en sån som jag) Jag tänker dra på kryssning när jag fyller år. Och det ska bli ruggi't skoj. Jag längtar faktiskt dit.. händer inte så ofta att man gör nåt så skoj!.. Skepp O'hoj, finland - here i come. Niice.
Antar att jag kanske blir tvungen att segla till Åland istället. Bara vinden tar mej åt rätt håll så är det lugnt.

Nej, nu ska han tas ner från axlarna. Shiit vad det värker.

Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits