shopping.

Jo du, idag har jag och mamma shoppat. Shoppat loss på IKEA. Alltid lika skoj!
Jag köpte en
fåtölj till Vicce, dricksglas superbilligt, en tillbringare, en spegel så att Vicce kan se sej själv när han står vid handfatet, krokar till stången i köket, tandborstställ, en lampa till vardagsrummet och en tavla till köket. Attans, min tavla fanns inte med men denna ska inhandlas och hängas upp ovanför sängen. Älskar den! Redan. Huh.

Blev hur som helst fattig men va tusingen det är det värt! Undrar just vad min kära son kommer att säga om sin fåtölj.. Det visar sej på lördag, det är då han kommer hem. Saknar honom! Min lilla prins.

Just det! Köpte blommor också. Jäääättefina sådana! Och en jacka. Skäms på mej :/ Fattig nu, eller? Joo, hrrm.
Lägger in en bild på fåtöljen och lampan. Och blommorna i fönstret :P Ser ni min lilla teve? Förstår ni varför jag knappt ser den ifrån soffan eller? :S :P
Min fina tavla och min jacka.. men what about the dubbelhaka? :D Asg.


           

Så säger ni;
Postat av: Angelicas Closet

Alltid kul att shoppa på IKEA.
:)

Postat av: Blue

Vilken dubbelhaka???

Liiiten tv. Passar till den liiilla stolen. *asg*

2007-04-12 @ 22:18:02
URL: http://himmelellerhelvete.blogg.se

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits