spännande statistik :D

Roligt  det där Google analytics. Man ser ju precis vad som händer på ens blogg från andra sidan skärmen. Där du sitter! Jag ser vad du gör på min blogg. Hihi.

I can seee yooou...

Fan vad trött jag är, måste verkligen skärpa mej med sömnen. Känner att jag blivit en annan människa sen jag har fått sova några nätter här och några nätter där. Niice värre. På tal om trött, det var helt sjuk på jobbet idag. Jösses vad jag har skrattat. Folk är inte kloka! Vilka skämt, asg. HAHA. Och det gick inte bra när jag försökte genomföra något heller, haha.. Hur i hälleflundra klarade jag av att göra mina jobb idag, det undrar jag.

Simma lugnt!

Så säger ni;
Postat av: Malin

Mmm visst vad du la dig tidigt... haha..

Folk?? Vilka folk?? Du är nog lika tokig du!!

Haha ja jag tyckte också att det var sjukt kul...

2007-04-19 @ 23:50:25
Postat av: Blue

Hur går det med gåtans lösning...?? Jag sitter fast på level 7 och kommer ingenvart med den.


Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits