speedway.

(men? va? skriver hon det? så?)

Jo, jag å Vicce satt å tittade på det idag. Det är spännande och prinskorven skrek när jag skulle stänga av. Var ju tvungna att åka. Så jag lovade honom att vi ska åka och titta nån vända sen när det dragit igång. Berättade att han får ta med sej hörselskydden för att det låter högt å härligt. Då fick skrutten bråttom, ville åka på en gång :S
Det var inte riktigt S Å jag menade. Sen, inte nu, de kör inte nu. JO, NU! Se crossen köra fort, mamma!!"

Mamma hit å mamma dit. Men nu är det pappa som gäller. Han är anti mamma. Mamma är dum, mamma är blä.
Skoj, spännande värre. Ska blir kul att se hur det här går. Hur man ska lösa det bäst för honom. Shit, vad svårt det är...  Förbannat svårt. Faktiskt.

Och det enda jag kan se på min mobil just nu är att minuterna ändras. Jag läste det i en blogg, det är likadant för mej. Efteråt stod det att det var patetiskt att säga. Fan, då tänker jag patetiskt många gånger om dagen. Har varit en sån där depp-dag idag. Knäpptyst på luren och det är dont-like-fakta.
Längre upp i den där bloggen jag läste, stod det att det var fjortis att skriva puss i slutet av ett sms, att det inte är så många över 25 som gör det. Vilken tur att jag har en bit kvar till 25 då, tänkte jag!

PUSS

Så säger ni;
Postat av: Malin

Hur fjortis e inte jag nurå

Puss

2007-04-10 @ 22:50:50

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits