what the fuck!!..

hata a.mahone!!

vad gör han. varför. fan kan ni förstå hur trist det är att sitta och titta på teve själv varenda kväll?
jag vill ha sällskap, vill dela kvällarna med någon.  ... :O ... som alltid annars kommer det nu någon annan dåre in från ingenstans och börjar skjuta vilt omkring sej och snyggingbrorsorna flyr. att få mumsa på dem skulle jag inte tacka nej till!!..



Haha, kom nu på vad vi pratade om hos farsan igår. Pappas fru vill att syrran ska dra till amerikat för att då kan ju hon åka och hälsa på henne och kolla läget i California. Mm, bra idé - självklart! MEN! När jag frågar om hon är ute efter att träffa Brad Pitt där så blir hon lite generad, flinar och tittar på pappa.. Neeej.. Så var det inte, och efter lite mer diskussion så kommer vi fram till att hon verkligen aldrig skulle vara otrogen om hon fick med Brad Pitt! WHAT! Vem skulle tacka nej till Bradan? Inte jag! Vem skulle tacka nej till en snygg kändis? Den som tycker att det ens skulle klassas som otrohet är ju sjuk. Det är ett tillfälle som aldrig dyker upp, men jag kan iaf låtsats att Vin Diesel kommer och hälsar på mej här ibland i sitt privata Jetplan. Asg. Och jag skäms inte för det! Puss!

Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits