arbetet är klart.

Ja, iallafall för dagen. Jag slutade fjorton noll noll och har inte gjort många ryck sedan dess mer än att hämta Vicce på dagis och åka vidare till farsan för att Vicce skulle få bada lite med morfar och Dennis. Sagt så var det och kvar blev han. Inte ville han följa med mej hem inte, det är väl inte roligt när man kan vara hos morfar och spela fotboll och busa i vatten? Han vill aldrig busa med mej den lilla skiten, om jag vill busa säger han; sluta mamma! busa inte med mej!" Hihi. Inte alla gånger så klart men det har blivit något han har fått för sej att säga.

Jag måste tala om att han har blivit lugnare och gladare igen. Det är SÅ skönt. Han skuttar omkring och har ett smile mest hela tiden. Och pratar och pratar och pratar...

...undrar ni av vem, mej eller Henrik, som han har fått det av?

Då kan jag tala om att jag har mitt kvar.

Så säger ni;
Postat av: annica

ja, eller han får sådana verktyg som han får använda under bevakning. Övrig tid ska de vara inlåsta i verkstaden. =) Annars vette sjutton, hehe! Du - jag har problem med det här att köpa present....svårt att tipsa dig.... MEN en jobbarkompis som har en pojk som är 4år nu föreslog att köpa typ spindelmannen-kläder eller annat att klä ut sig i...det kanske är ngt?! Så V snackar ocså mkt nu?? hehe...då e det som vanligt då! =) samma lika.... *tsss* Annars är det ok med oss, fullt upp - jobb, hus, barn...och plugget smyger sig på, ekonomin kass....ja, som vanligt alltså! hehe! själv då?? pyss


Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits