att vara yr i huvudet.

Nu har jag fått tillbaka det där igen. Så det bara snurrar till i skallen. Spelar ingen roll om jag står, sitter eller ligger. Det snurrar iaf. Det blir ett tryck inne i huvudet, slår lock för öronen och sen snurrar det. Inte som att jag kommer svimma utan bara en kort liten snurr och sen släpper det. Det kommer och går och idag är det tredje dagen. Jag finner det mycket obehagligt. Sist jag hade så här satt det i, i två veckor. Var till dsk och fick kolla blodtryck och grejer och visst det var lågt som vanligt men inte "farligt" lågt. Den gången var det någonstans innan björksäsongen. Jag var lika förkyld och lika täppt i näsan som nu. Vet inte om jag är fortfarande är förkyld eller allergisk. Precis som då. ... Det här är inte roligt. Det är bara snurrigt. Inget annat.

Så säger ni;
Postat av: annica

järntabletter brukar göra susen! =)

Postat av: Blue

Och jag känner mig konstant bakis... trots att jag inte druckit såna drycker sen i torsdags. Hmmm

2007-08-07 @ 12:35:58
URL: http://himmelellerhelvete.blogg.se

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits