brorsan i teliareklamen.

Haha. Vad skumt det är att se han där egentligen men det är riktigt skoj. Stolt som tuppen är man!.. Där sitter han i nya reklamen och kollar igenom tjejens mail, nu sitter jag å väntar på den ännu nyare... när de åker båt och hon ska säga något som; om du skyndar dej lite så kanske du hinner hem till andra halvlek" eller andra perioden eller vad hon säger. Jag har inte sett den än! Vill se!


......
Min andra bror på morsans sida, Fredrik, har något riktigt stort framför sej och jag bara väntar tills jag kan avslöja vad!! Det är så spännande så det inte finns i den här världen! .. Vill berätta för er alla men snart kanske - snart!!


Jag har sådan tur som har världens 4 bästa syskon <3
Det är det ingen som slår.

Så säger ni;
Postat av: Just me

Hahaha jag är lika stolt jag... det där är hennes
brorsa säger jag...

2007-08-28 @ 23:07:17

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits