då var det till att plugga igen då.

Måndag all over again. Det blev iallafall så att Han hörde av sej igår. Eller i natt. Jag missade när han ringde och när jag vaknade hade han nog gått för att sova för länge sen. Hade fått ett fint sms istället, så idag känns det mycket bättre. Men jag lär nog erkänna för Honom hur det ligger till från min sida. Eller hur? Kan inte springa omkring och låtsats vara känslokall när jag egentligen är precis tvärtom.


Om en timme ska vi vara i Sala. Eller jag. Eller vi. Eller hur man ser det. Jag är trött som fan idag trots att jag gick och lade mej klockan 21:00 igår. Jag vaknar aldrig utvilad när Vicce är hemma, därför måste jag ta tag i det där med att han måste sova i sin säng. Det här är inte hållbart längre.

Just det! Måste ju visa en sak. Min stolta prinskorv vid Leksands Ishall första gången.
Eller Ejendahls Arena. Som den heter. Kortet är lite suddit p.g.a. att det är taget med min mobil.
I bakgrunden ser man min kusin Jojje.

image153

Så säger ni;
Postat av: annica

hehe! vilken gofis!

Postat av: annica

du...hur ändrar man stil på huvudrubriken? där det står "fröken roos" etc på din och "annica" etc. på min? pyss

2007-08-20 @ 09:15:24
URL: http://annicashem.blogg.se
Postat av: Tjing

Öppna kort är alltid bäst

2007-08-20 @ 13:03:47
Postat av: Anonym

Sveriges dyraste tågstation ser de ut som =)

2007-08-20 @ 15:54:10
Postat av: annica

jepp, men vill grja mer....har mest fjantat runt ch gjort så jag inte ska ha som alla andra än så länge, men vill ha ngt som känns som jag och passar...vet du ngnstans där man kan få tag på snygga bakgrunder?

2007-08-20 @ 16:36:31
URL: http://annicashem.blogg.se
Postat av: annica

förresten! Hörde av Jennie att sandra Björkskog och du går i samma klass?!

2007-08-20 @ 19:28:02
URL: http://annicashem.blogg.se

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits