en till film sedd.

Jojomen, nu har jag sett en till. Den hette någonting med Drum. Varför lägger jag aldrig på minnet vad filmerna heter? Den var helt okay, lite för mycket samma story genom filmen bara. Det jag vill komma till är dessa ghettokillar. Varför är de så mycket läckrare? Än andra. Killar med hängbrallor (behöver ju inte överdrivas), stora tröjor (behöver ju inte överdrivas) och någon snygg tatuering (behöver ju inte överdrivas). Kanske lite snygga muskler (behöver ju inte överdrivas) och en jävla massa humor (behöver ju inte överdrivas) och snällhet (behöver ju inte överdrivas). Eller? Är det verkligen  bara jag i min ålder som tycker att sådana här killar är läckra. Är det något fel på mej eller? Jösses!

Så säger ni;
Postat av: Blue

Du behöver ju inte överdriva... hahaha
Hoppas du mår bättre nu....


Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits