inte så smart alla gånger.

Jag säger en sak och sen skriver jag en annan här, inte så smart alla gånger men vad gör man inte för att täcka upp för sej själv. ... Jag hade sagt att jag skulle åka bort igår. Kanske tänkte jag det också, iofs, men ändå. A ja.


Min Anna är en väldigt rolig tjej, hon håller på och tokletar kille åt mej, haha. Nu säger hon att hon har hittat någon här och det är ju spännande. Jag vet inte vad det är med folk men jag gillar  dem som tror att jag förtjänar något riktigt bra! Anna är en av  de allra bästa i denna värld <3 Utan tvekan! Hon är bra med alla. Är så glad för hennes skull nu med jobb och allting. Hon ser ut att må jättebra och är superglad. Perfekt.


....
På fredag ska Leksand möta Mora, jag och Sofie har pratat om att åka dit. Hur skoj vore inte det? Det bästa hade varit en helhelg där uppe men så blev det inte eftersom vi ska till Avesta på lördag.


Ursäkta, kan inte koncentrera mej, det är så kallt här inne att jag fryser om näsan.
Från sommar, till höst, till nästan vinter på ett, par, tre dagar. Fuck.

Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits