karlar, vad ska vi göra åt dem?

Ibland kan jag undra om det inte mer konstigt att vara hetro än homo (nej, jag tycker inte det är konstigt att vara homo men det är sådant ståhej så fort någon är det - det är så jag menar). Vad är det som gör att vi dras till det motsatta könet? Vi fungerar helt olika och förstår knappt varandra men nog fan ska vi leva ihop. Kan inte riktigt förstå varför. Det kanske är bra, det kanske kan bli bra. Eller hur ligger det? Jag vet inte hur man gör. Jag har aldrig lyckats med något bra när det gäller karlar (om man inte räknar med att jag lyckades Vicce).

Så hur gör man?
Hur får man det att fungera tillsammans med en karl?

(det är nog bara jag som är avundsjuk på alla som får
det att fungera till hundra. eller de som överhuvudtaget träffar
någon. punkt.)

Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits