läkarbesök + skola.

Eller tvärtom. Det var "upprop" idag klockan tio, spännande att se klassen, kände igen de flesta som ska gå i den. Det blir nog skitbra det här!.. Ska bli spännande. Faktiskt.


Nu, kvart i två, ska jag vara hos läkaren också. För att kolla upp min yrsel. Självklart var det vår gamla dsk Maria som ringde upp mej när jag hade frågan om den. Jobbigt. Hah, hon vet ju precis vad jag är och jag kan säga att det märks på henne också. Men hon var schysst och lät mej komma idag. Lät som blodtrycket, precis som alla säger. Så jag ska till en sjuksköterska idag för att se om det är lågt och sen ska jag kolla blodvärdet (vilket alltid har legat över 160, så det är det nog inte något fel på). Jag är trött på den och jag tror det är lättare att leva med den om man får veta vad den beror på.


Annars? Jo, får väl främmande ikväll. Har haft jättemycket främmande på sistone. Folk åker verkligen ända ut till mej för att hälsa på! Blir alldeles lycklig, känner mej som en bättre människa när man får folk över på fika. Så tack alla ni som kommit över. Det betyder mycket. Hur som helst. Ska ta en koll på min bil ikväll, går inte att hoppa omkring så där. Som den studsar och har sej kan ju lika gärna yrseln komma ifrån axlar och nacke. Blir yr bara av att tänka på det.

Så säger ni;
Postat av: Blue

Hahaha hoppjerka-bil...
Hoppas du får en förklaring till din yrsel....

Postat av: annica

hur kändes uppropet då?? spännande?? hihi!

2007-08-13 @ 21:59:11
URL: http://blogg.aftonbladet.se/10128

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits