och då var det måndag igen.

Eller ja, den är ju nästan slut - men ändå.
Har hunnit med att skjutsa Vicce till dagis, varit i skolan, haft rast, tagit p-spruta, haft lunch, tillbaka till skolan fast en annan plats, åkt till en affär och köpt färg, åkt till ICA och handlat mjölk och snus, åkt hem, målat mina Jättefint. Sen satt jag en stund framför datorn innan jag fick främmande och vi såg Mr and Mrs Smith. Tänk vad grym den filmen är. Och tänk att man kan se den riktiga spänningen mellan dem, eller är de bara riktigt bra skådisar?..


Själv är jag lite orolig för denna spruta, tänker alldeles för mycket på att en av biverkningarna är nedstämdhet. Inte bra att tänka på det, helst ska man inte tänka alls. Det bästa med den är att jag slipper (förhoppnings) PMS'en. Det har jag ju veckorna då jag inte har mens. Spända bröst och illamående emellanåt. Mindre skoj.
Nej, hoppas det går bra med den och det gör det säkert, så fort jag slutat tänka på den. Punkt.

Så säger ni;
Postat av: Blue

vi får hoppas det går bra... kram från lilla mig...


Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits