okey, sms'et kom.

Ja, det gjorde det faktiskt. Niice. Ibland har man tur.


Jag är lite förbannad just nu, hade skrivit ett långt inlägg här. Skickade iväg det och sprang in till köket eftersom att Vicce hade ramlat och när jag nu kommer tillbaka så är det inte publicerat utan istället har jag kommit till inloggningssidan och inget inlägg finns sparat heller. Förbannat. Jag hatar det där. Det händer fler gånger och nu har ju inte jag en aning om vad jag skrev om.

Det enda jag kommer ihåg är att jag skrev att det är trist att lägga halva inkomten på hyran när man kan bo billigare, finns annat att roa sej med.
Och sen skrev jag att vi ska åka till Jenny och hälsa på. Jenny, Anders & Olle.

Men hur kul är det nu då?
Allt är ju liksom förstört när det blir så här i efterhand.

Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits