speedway gp. just nu.

Sitter och tittar på GP från Målilla. Intressant det här, hur det ska gå. Det finns fruktansvärt många snygga och sexiga speedwayåkare, är det någon mer än jag som lagt märke till det?

Det mest intressanta för mej när jag tittar på teven just nu är de där tjejerna som de har hyrt in för att de ska stå där och vara snygga. Vart de är snygga någonstans vet jag inte men det syns verkligen på den brunhåriga av de här att hon är osäker. Står och slänger med håret, putar med mun och bröst och sätter på ett halvt leende.

Hjälp? Ska jag ropa på hjälp åt dem?

Eller är jag kanske svartsjuk på att de får vara så nära och inte jag?

Så säger ni;
Postat av: annica

hehe, ok, då var det bara at allt ser annorlunda ut med den nya datorn. såg att texten på min också var lite förädrad..hheheh! nu ska jag till jobbet! pyss!


Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits