vicces volt.

Ja, smällen ifrån köket när Vicce ramlade..

..han lyckades montera bort stegen ifrån rutchkanan (ibland blir man förvånad - trots allt), ställde den mot köksbordet och skulle klättra upp. Den gled såklart iväg och han slog skallen i bordet.
Så går det och så blir det. Han kommer säkerligen inte att göra om det men de där grejerna ligger kvar på golvet i köket och jag orkar inte plocka bort dem.

Eftersom att han blev så ledsen och hela alltihop, så hinner vi inte åka till Jenny för Angelica och Maja kommer på besök nu på eftermiddagen. Vi var ju på väg redan klockan tio. Men det  gör inget, vi hinner det en annan dag. Vicce och Maja har inte träffats på fler år! Ska bli skitskoj det här! Angelica och jag var gravida tillsammans och Maja är född tre veckor innan Vicce. Hoppas bara nu att de leker bra ihop. För det gör jag och Angelica.

Så säger ni;
Postat av: Angelica

Ja tänk va vi är bra på att leka!!=) Om jag tänker efter så är vi nog rätt bra på det mesta!!
Vi är nog bland de bästa mest hela tiden!! Hihi

2007-08-12 @ 11:46:24
Postat av: Fröken Roos ~

Fniss ;) .. Klart vi är! Bland de bästa mest hela tiden! Håller helt med :D


Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits