2008 is comin' up.

Jaha, sista dagen på år 2007.
Ingen snö än. Vad är det för fel?

Så vad har hänt 2007?
Inte mycket va? ...

Jag hoppade på en utbildning,
det är väl det största, Vicce fyllde
3 år och jag fyllde 25. Annars är det
väl ungefär samma sak som förut, haha.
Spännande, eller inte.

...

Hmm, och år 2008 blir jag Uska! Schysst!
Sen är det bara att hoppas på en fast anställning innan
det är dags att fortsätta plugga. Socionom it is.
Men först ska jag in på högskola. Och just det!
Högskoleprovet ska skrivas för första gången.
Spännande :D ... Yes, ska även läsa in Matte A
under sommaren om jag hittar på en bra kurs.
Mycket pluggande blir det, härligt. Det är skoj!



Hoppas också att en annan stor grej kommer att hända.



Och jag önskar att jag håller mitt nyårslöfte;
i år ska jag sluta snusa!

Hugha. Hur ska det gå till?
Jag måste försöka.

Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits