förfryst.

Kan man förfrysa snippan? Det känns som om jag har gjort det.


Dagislucian var utomhus idag, i 6  minusgrader och så kall luft.
Det är inte mänskligt tänkande. Det var snudd på att jag förfryste
där ute i väntan på fikat som skulle bli inomhus, trodde jag.
De kånkade till och med ut det. Helt sjukt.
Vicce satt ifall kvar och sjöng, trots att han fick syn på oss.
De hade fått på honom tomteluvan och han hade lyktan i handen.
De var så duktiga, så!


Efter lucian stack jag som skrivet, direkt till jobbet.
Det blev ingen lucia i kyrkan, för brorsan skulle visst inte vara med i tåget.
Så det blev en vanlig jobbarkväll med mycket prat och mycket skratt.
Skoj! ..

Jag har en sak till att säga om denna kväll;

Brr.

Så säger ni;
Postat av: Anonym

Ja mkt prat och och mycket skratt.... vi blev ju liasom lite sena tack vare allt snack... men ingen klaga väl över det???

Tack för en jättebra kväll.... mätt i magen är jag också.... behöver inte så mkt mer äta i kväll... haha

2007-12-13 @ 23:37:25

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits