jävla skitdator.

Min dator är helt uppfuckad. Den fungerar ju inte. Det tjuter i fläkten och den surrar på precis som köksfläkten gör när man har den på för  fullt. Vad är det få för fel? Segt som faen går det mesta också. Jag gillar inte när jag inte förstår mej på min egen dator men nu vill jag gärna ha hjälp utifrån! ...



Jaha, idag är jag äntligen färdig med alla inlämningar. Duktiga jag!
Ett par MVG fick jag också, inte helt knas alla gånger. Mer; niiice!
På måndag blir det HLR och muntlig redovisning för en lärare sen har jag rott hem betygen.
Faen så skönt att ha det klart. Roligt är det också att få höra att man har kapacitet!
Märks det att jag är glad? ;) ..


Mjaha, om ca en och en halvtimme så blir det avfärd till farsan.
Vi ska käka pizza med dem, det ska bli gott. Var längesen jag åt därifrån.
Undrar  bara vad Vicce ska ha.. Hmm. Vi ska också se på Idolfinalen med
farsan och Dennis. Skoj! Ingela kommer nog smygandes hem å ser på
den hon med :) Kanske till och med smygandes rund under fötterna? :O
Vem vet, det kan ju bjudas på vin på middagen som hon ska på.


Nej, usch vad jag känner att jag har kramp i fingarna. Har suttit och skrivit
konstant mellan 12-16, förutom den lilla stund när jag slängde ihop mos och bacon.
Därför tänker jag sluta nu. Åka till affären och köpa godis låter mer lockande.

Så säger ni;
Postat av: Jenny

kolla in cc cleaner... goggla på den och ladda ner programmet... skit bra att radera massa onödigt man har på datorn
massor av filer som datorn spar som man absolut inte begöver... man kan checka hela systemet...


Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits