Julafton!

Vi vaknade i morse, eller mer i natt, klockan var 04:50!! - när Vicce väckte mej.
Han ville ha Alvedon, sade han... Det förstod jag, nu tempar inte jag honom men
över 39 och under 39,6 hade nog på ett ungefär. Stekhet. Stackars liten!
Typiskt med Julafton och allt, att man blir sjuk då.

Efter medicinen så trodde jag att vi skulle sova igen men jag trodde lite fel.
Vicce hade andra planer, han kunde ju inte sova, det är ju Julafton!
Hur kunde jag tro nåt annat?

Vi låg iaf kvar till klockan 06:00 i sängen och myste, sen var vi bara tvungna
att gå upp för att titta om Tomten varit här och lagt julklappar under granen...

...of course. Han hade inte glömt oss i år heller.

En bilbana och ett pussel visade det sej vara i klapparna!




God jul på er!

Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits