today.

På förmiddagen idag så var vi över till Vicces farmor och lekte lite,
Melvin var där, Vicces "kusin". Vicces farmor är egentligen inte farmor, farmor.
Utan är gift med Henriks pappa. Men hon är underbar med Vicce, alltså är hon Farmor.
Melvin är Mariannes sons son, haha. Invecklat värre och ännu mer invecklat skulle
det kunna bli.... T.ex. att Marianne är min pappas frus mamma, men det behöver
vi inte gå in på, va? :P ....  Melvin och Vicce är hursomhelst lika gamla. Det skiljer 1½ månad på dem.


Så idag var vi där, vi fick mat å grejer. Farmors mat är bäst, tycker Vicce så det var snällt
att vi fick äta. Det betyder ju att Vicce fick i sej mat.

Jag var även över till 92åriga gammelfarmor som bor i huset bredvid. Hon blev
jätteglad och var tacksam över att jag kikade in. Känner att man borde göra det
oftare, men... Det blir liksom aldrig av =/


På kvällen idag så har Henrik varit över och fikat och vi har lekt med Vicce.
Snacka om Viccepicce blir lycklig när både mamma och pappa är på plats!
Vilken skillnad på grabben, fullt förståeligt - men ändå :)


Jag har haft en trevlig dag, idag.
Det är skönt.

Nu ska jag duscha och sen börjar en film på 3an kl. 21:30 som jag vill se.
Så den blir det!


Ska även kladda ihop julkorten som ska iväg senast måndag :)
Skickar de kanske imorgon. Får se om jag får tummen ur.


Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits