4 filmer på 2 dagar.

Jag har lyckats se fyra filmer på två dagar. Jag som annars aldrig ser film. Eller jag såg inte film, kanske man ska säga.. Ja, när jag var så där nere med ångesten å så, då kunde jag inte koncentrera mej. Kunde knappt se på teve. Hur som helst. She's the man, Upside of anger och.. och.. jag kommer inte ihåg vad de andra två heter. Det känns inte bra att det är så, alltså. Kanske för att jag tyckte de här  två var bäst?

I She's the man är Channing Tatum med.   Fem guldstjärnor.
I Upside of anger är Kevin Costner med.    Fem guldstjärnor.

Jo! Nu minns jag! .. Nånting med Phat'z... Phat Girlz! Såg jag idag också. Den och Upside of anger.
Men vilken det var mer igår lär jag inte minnas nu. Hmm. Kan inte ens minnas vad den kan ha handlat om?
Närminnet är inte bra, inte bra.

                    


Uj. Nu vann Polen Lag-VM i Speedway på teve också. Om det är direktsändning vet jag inte, men vann gjorde dem.
Congrats....

Så säger ni;
Postat av: Me myself and I

Your not working tomorrow night by any chance???
Would be nice since i'm working then... then it's not called work... hehehe

2007-08-01 @ 00:05:06

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits