alltså,

en som jobbar på samma jobb som mej, jag vet inte. Men hon verkar vara en hejare på att hitta fina och fräscha killar. Hur lyckas man med det? Finns dem? De kanske bara gömmer sej när jag kommer.. Hemskt. Om det skulle vara så. Jag kanske ska sluta vara så jävla kräsen när man inte har rätt att vara det - egentligen. Märker ni inte att det är något fel på mej? Jag tänker inte på något annat. Jag måste ta tag i det här nu, kan inte gå omkring och ha abstinens, det är inte friskt. Kanske är det värre sådana här kvällar som jag är själv hemma. För mycket dötid att tänka på men va faaan. Det här är inte bra, det är inte bra, alltså.

Så säger ni;
Postat av: annica

hmm...vem är denna jobbarkompisen så?? *nyfniken*


Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits