att vara pank.

Jag är så förbannat less på att vara pank. Borde jag sluta snusa och spara pengar? Kanske det. Det här är inte hållbart. Barnbidrag för tre dagar sedan och de är redan slut. Dåligt med frukost och dåligt med mat. Tur att jag kan få underhållsbidraget tidigare. Igen. Suck... Det är så mycket man vill handla, så mycket man får för sej att man skulle behöva ha när man inte har några pengar. För att inte tala om snuset, det tar slut fortare än kvickt och man grämer sej mer än vanligt att det börjar ta slut. Bara för att man vet att man inte kan köpa något mer. Just nu är inte det mitt största problem, mitt största problem just nu är att jag är sugen på en Sandwich. En glass! Hur ofta är jag sugen på glass annars? Typ aldrig. Försöker jaga rätt på min pappa och hans fru i hopp om att de ska ha någon kvar där hemma. Inget svar. Det blir till att ta bilen för att åka dit och kolla läget.

Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits