byz.

23:00 på fredag står han på scenen i Sala. Det ska bli en härlig upplevelse. Jag har aldrig sett honom live.. Hoppas han är lika bra som han var på teve och att han har Lari med sej. Stavar han så tro? Jag minns inte. Hur som helst. Skoj ska det bli! Längtar som en tok till fredag. Det blir övernattning i husvagn i Sala (haha, precis som om jag skulle bo 20 mil därifrån..), förfest hos Sofie och en massa karusellåk  - om jag får som jag vill.

Men Kicki bangar inte en karusell eller två. That's nice. När vi var på resa i Ungern och en dag tog bilen över till Österrike för att gå på nöjesfältet där så satte vi oss i en karuell jag aldrig, aldrig skulle sätta mej i igen. Den var typ 10 meter ovanför marken och snurrade i 200km i timmen, nästan iaf. Att vi överlevde den åkturen.. Hugha. Får rysningar bara jag tänker på. Annars, i det stora hela, så är vi hejare på att gå på tivoli. Det var något vi inte missade med påsken. Stans årliga tivoli. Spelade ingen roll om det var spöregn, snöstorm eller strålande sol. Vi var där. Och vi åkte virvelvinden dagarna långa, för pengar vi fått när vi pantat burkar. Riktigt kul hade vi, riktigt kul.

Så säger ni;
Postat av: Emma

Jag såg honom på björket i hässleholm på lussevakan. Han rörde vid min hand, lätt överförfriskade som vi alla var tyckte vi det var en enormt stor händelse. Sen dagen efter tyckte vi inte det var fullt lika fränt :)

Postat av: Blue

Nope börjar imorgonbitti... early

2007-07-25 @ 18:11:55
URL: http://himmelellerhelvete.blogg.se
Postat av: Emma

Ja det är röd bil man ska ha! Klart du kommer tycka! Han är bra live :D Ha så kul!

2007-07-25 @ 22:26:03
Postat av: Viktor

Hej, letade runt litet på nätet efter bloggar om husvagnar och camping och hittade hit. Jag har precis startat en ny sida http://bojkotta-husvagn-svensson.blogspot.com/ där jag skriver om mina erfarenheter av de som ligger bakom företaget. Det vore jätteschyst om du ville läsa sidan och länka till den så att fler får upp ögonen för deras minst sagt tveksamma affärsmetoder. Självklart länkar jag gärna tillbaka! Mvh Viktor


Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits