då har man jobbat då.

Jag är så glad att T jobbar på mitt jobb, för ibland orkar jag inte. Jag tror att vi tycker lika om ganska mycket. Det är underbart. Vissa tycker man ingenting lika som. Kan man skriva så? Är det en korrekt svensk mening? Förmodligen inte. Men det är så det är. Jag vill ha mitt jobb, jag tycker om mitt jobb. Tycker det är skitroligt, i alla  fall om det fungerar. (heh) .... Imorgon kommer U tillbaka, efter vad som känns som en evighets lång semester. Har saknat henne och jag har saknat I. IL. De två rockar och jag ser upp till dem. Det är tur att de finns också. Usch vad jag är surmulen nu och till råga på allt så luktar jag parfym, samma som en av våra pensionärer använder (isch).

Är det på grund av värmen som jag är så gnällig? Jag vill ha vinter. Inte 38,5grader varm sol, det klarar jag mej finfint utan. Okay, höst är bra det också. Bara bromsarna och myggen och getingarna och.. Och den förbannat kvava värmen går upp i rök så är jag nööjd! GE MEJ FRISK LUFT!

Så säger ni;
Postat av: Anonym

Men nu är de mkt gnäll tycker jag. Vara possitiv?? Vad är de?? muhahahaha

2007-07-16 @ 21:14:32
Postat av: Blue

Hahaha läste först rockar i bemärkelsen gula rockar... hahaha

Postat av: Syrran

Fan va det klagas :P Att du klagar över sommaren också. Det är ju det bästa som finns! Men om du föredrar kyla, regn, blask, dåliga vägar och kalla fötter så :P haha.

2007-07-17 @ 14:01:52

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits