dagens erotiska horoskop chockar mej.


DITT HOROSKOP
Under personligt i den senaste tidningen finns personen med stort S. S som i sensuell, sexig och sensationell. Hittar du ingen i detta nummret så är det kanske du som har siktet för högt ställt upp mot stjärnorna.

DAGENS CITAT Ingmar Bergman - Sex är en derbyvinnare som man också kan rida till döds.



....

Ska jag skratta eller ska jag gråta?.. Ni som känner mej vet vad jag menar.
Kan det här vara möjligt? Ständigt återkommande!
Men de har nog rätt, jag har siktet för högt ställt upp mot stjärnorna.
Jag kan aldrig få det jag vill ha. Så är det.

Så säger ni;
Postat av: Me

Bara en gång idag? Har du legat av dej? o o
L
-----

2007-07-20 @ 20:03:46
Postat av: Blue

Men man SKA FAKTISKT sikta mot stjärnorna... sådeså...

Postat av: Blue

Men man SKA FAKTISKT sikta mot stjärnorna... sådeså...

2007-07-20 @ 23:18:48
URL: http://himmelellerhelvete.blogg.se

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits