deprimerad.

Okey, jag vet, man borde inte få vara deprimerad över det här.. Men nu är det så att jag har gått upp så mycket i vikt att jag inte får på mej de tre par byxor som jag köpte till mej för två månader sen. Det är inte roligt. Ett par av de är ett par jeans, som jag aldrig använt. Hur ska jag göra nu? Jag vill inte gå ner i vikt men jag vill inte gå upp utan att det blir muskler. För nu är det inte vackert. Kan jag inte påstå. Väger inte mycket, är fortfarande smal men det här var inte roliga nyheter. Usch. Måste göra något åt det. Hur går det med  träningen? Jo tack. Ehum.

Så säger ni;
Postat av: baby

Hm.. Du kan ju börja morgonpromenera innan frukost och så, då går du ner i vikt igen.. Sen kan du börja träna, så det blir muskler.. :)

Postat av: baby

Suveränt! :) Ta dem INNAN frukost.. Börja med 15-20 minuter i behaglig takt dem första veckorna.. Öka sen tiden och takten :)

2007-07-24 @ 08:03:55
URL: http://voljeti.blogg.se

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits