feber å jävelskap.

Jag kan nästan inte tro det är sant. Idag, när en av mina närmaste vänner ska gifta sej, då går vi och blir sjuka. Victor sitter å huttrar här bredvid och piper om att han fryser, febern började stiga för ca 2 timmar sedan och själv har jag ont i halsen och är tung i huvudet. Vet inte hur jag ska bete mej nu? Hur kul är det att missa ett bröllop? Visst, jag får ångest av att gå själv på sådana situationer, den dämpas lite om Victor är med men det här var inte roligt. Var det tvunget att bli idag då?.. Ja, sjukheten alltså. Måste prata med pappa. Åhhhh. Om inte annat så stör det här mej något! Blev förbannad nu när jag skrev det här. Fan helvetes jävla skit.

Så säger ni;
Postat av: annica

åh, vad typiskt!!! går det inte att få tag på ngn som vill ställa upp som barnvakt ändå?? *håller tummarna för att det löser sig på ngt vis*

Postat av: Malin

Va fan, var bröllopet idag? Hoppas det löser sig! Krya på er!

2007-07-07 @ 12:31:54

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits