Jag och min dag.

Jag vaknade. Jag kissade. Jag gjorde kaffe. Jag öppnade dörren. Vicce kom hem.
Jag bredde smörgåsar. Jag hällde upp fil. Jag slog på teven. Jag lekte med lego. I Vicces rum. Jag drack upp kaffet. Jag kissade. Jag letade lego. Jag byggde en bondgård. Jag körde en traktor. Jag satte mej i soffan. Jag slog på en film. Till Vicce. Jag klädde på mej. Jag klädde på Vicce. Jag åkte till dagis. Med Vicce. Jag åkte hem. Jag diskade. Jag lagade mat. Jag lade mej i soffan. Jag vilade. Jag skrev ett blogginlägg. Jag gjorde kvällsmat. Jag portionerade kvällsmaten. Jag åkte till jobbet. Jag jobbade. Jag åkte hem. Jag kissade. Jag slog på teven. Jag lade mej i soffan. Jag drack vatten. Jag ska snart kissa. Jag ska snart sova.

Jag saknar Vicce
.

Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits