krokodil-tårta?

Kan det vara någonting till en 3årings födelsedag? Men hur skulle man göra den? Vicce tycker inte om grädde och han tycker inte om hallon, jordgubbar eller liknande. Banantårta slog jag till med förra året men då var det ingen som åt heller. Kan man göra med glass på något vis? Eller är det för komplicerat? De andra två åren jag har gjort tårta har det blivit traktortårta. Roligt med något speciellt men om det blir för krångligt så fixar nog inte jag det.
Om jag nu skulle bestämma mej för att göra en tårta med glass, kan man då på något vis få fler sådana där GBglassar, halv eller helliters att ta form utav en krokodil, tro. Någon som har förslag? Tacksam för all hjälp :)

Exakt en månad kvar idag.

image135

Så säger ni;
Postat av: annica

gör egen glass, det är inte så svårt. färga smeten med karamellfärg och häll i typ avlånga sockerkaksformar eller liknande, så blir det inte lika svårt att skära...?? vad tror du?


Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits