min lilltå.

Vad händer? Jag ligger å tittar på min lilltå just nu, den på höger fot, tror jag. Haha. Den är iaf krökt inåt. Ser jättekonstigt ut? Kan det vara farligt? Tänk om jag fått en sjukdom som gör att alla mina tår kommer att krökas inåt? Ser inte det konstigt ut? Eller undrar om de bara kommer att krökas åt vänster. Usch, nu kom jag att tänka på när jag opererade min vänstra stortå, för nageltrång. Gör aldrig det, ni där ute. Det gör jätteont och är jätteläskigt att se de skära i en utan att man känner någonting.

På tal om sjukdomar så har jag sjukt ont i halsen nu, får hoppas på att febern håller sej borta, jag har inte tid med halsfluss nu för jag ska jobba. Jobba och tjäna pengar. Och börjar jag tänka så vet jag ingen som har halsfluss runt omkring mej, eller jo.. En iofs. Men jag hoppas att det inte smittar via msn och sms? Skulle inte f'örvåna mej, kanske min dator blivit smittad av halsfluss och den i min tur har smittat mej? Kan jag bli smittad av en kundvagn på ICA så ska jag väl kunna bli det av min dator också. Hujedamej. Tror ni den håller om jag dränker den med en flaska handsprit? ...

Så säger ni;
Postat av: Blue

Har jag nog också en sjukdom isåfall...
Mina "ringtår" är krökta inåt.... hahaha men det kan ju inte vara samma sjukdom... för du hade ju lilltån


Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits