mina sms.

Några sms jag har fått och sparat;

"Nu är det bara två kvällar kvar.. Tänk pengar så går det jättebra.."
Detta trevliga fick jag av Erica igår, nu är det bara en kväll kvar att jobba och det känns skönt! Ganska tufft att ha tre kvällar på rad, när dessutom alla de tunga pensionärerna är hemma. Men har man trevligt sällskap på kvällen så fungerar det å.

"Du vad gör du ikväll? Vill du spela minigolf?"
Klart som fan jag vill spela golf med dej Sofie! Men jag skulle ju jobba. Det slår aldrig fel, jobbar jag inte är ju Vicce hemma. Lite ensamtid en kväll när jag är ledig skulle vara skönt. Visserligen händer det också rätt ofta men då är jag nästan alltid själv hemma, ingenting händer. Som sagt; det slår aldrig fel. En kväll när man inte har någonting planerat, en kväll där man får ett liknande sms som det här och man bara kan åka iväg är finfint.

"Ha ha! Blir aldrig fri från den där!"
Lindas svar på sms när jag skrev å informerade om mitt horoskop här om dagen. Nej, Linda, det verkar inte bättre än att det kommer vara så.

"Tio"
Sms från Ingela. Tio? Varför har jag sparat det i inkorgen? Har inte en aning om vad hon svarat på där.

"Nej det har du rätt i.. Det kommer.. ;) Ska du sova?"
Konstanterande om att Roos kan ha rätt. Sms från Hemlig detta, alltid trevligt med sms från personen i fråga.

"Tackar :D Haha yeah ;) love you too syrran"
Från brorsan, Robin, jag skrev å grattade när han fyllde år på midsommar. Känns som om att det är ett tag sen men det ligger kvar i inkorgen!

"Sommarjucken!! Idag startar sommarjucken. En vänlig hälsning startad av Lions, Föräldrar på stan samt Vi i villa. Meningen är att uppmuntra de som aldrig får knulla pga utseende eller obefintligt kön. Var med och stötta någon stackars onanist du med, som jag just gjort. Trevlig sommar!"
Från Annica. Hur ska jag ta det här? Är det inte lite mobbing? Lite elakt emot mej? Hmpf!


Så säger ni;
Postat av: annica

hahahha!!! hörrö du! ta inte illa upp heller!

Postat av: Blue

Hahaha den där sista var väl för skön...

2007-07-22 @ 01:02:21
URL: http://himmelellerhelvete.blogg.se

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits