nej, jag var inte det.

Jag var inte redo för någon vända till. Jag försökte tvinga i mej lite Smirnoff i hopp om att jag skulle bli piggare med mer alkohol i kroppen, har för mej att folk har sagt att det är så. Men nej. Det som hände var att huvudvärken kom tillbaka och jag blev tröttare. Vi gick ner på stan, in på hotellet och fick oss en smärre chock också. Hur i helvete fick allt folk plats? Helt värdelöst att gå ut när det är så där mycket folk. Man ser ingen, man kommer ingenstans, det tar 30min att beställa i baren och minst lika lång tid att köa för att få kissa på toaletten. Nej. Jag och Kicki försökte göra några ryck, vi ställde oss på dansgolvet men tittade på varandra och sade; ska vi gå hem istället?". Sagt och gjort. Hem blev det. Äntligen skulle vi få sova!..  ... Min bror kom hem strax efter oss och kom in en stund i vagnen för att prata. Sen somnade han, Strandberg gick hem och vi släckte lampan och snarkade ikapp till klockan 10:30 dagen efter. Aldrig har nog kaffe varit så gott som då.

Så säger ni;
Postat av: Blue

Du börjar bli gammal gumman.... *ler* ;)


Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits